May 23, 2006

Candy machines


Colorful candies!
They would never be good for our health though.
If I was a child, I would enjoy inserting coins in the machines,
and turning the knobs :)

I took a bus to the Bellis Fair Mall today.
The mall has GAP, Abercrombie & Fitch, and American Eagle
which have the type of clothes I might be able to wear...
I took $300.00 which Rob gave me as a Christmas present
to the mall. Yep, I was seriously going to shop.

The result is...

I BOUGHT two tops which were on sale.
I spent about $20.00!
I spent money on clothes!!!
It's very unusual!

Anyway, the picture is not good at all.
Just a picture of American colorful candies
which always attract me.

2 comments:

Hotaru said...

なんとも、$300!いいご主人さんだ〜。私はお金を管理している方なのでいつも旦那に" you took my money!!"とけなされています、はは。 それでも自分に服が買える時なんて滅多にないですよ〜、なんだかアメリカで服を買うのっ高いので日本に帰る機会があれば向こうで買いまくる私です。できるときにショッピング、思う存分楽しんできてください!

tA-nU-kI said...

hotaruさん!私、アメリカでショッピングできない人なんです。何を試着しても、袖が長かったり、裾が長かったり、胸まわりが大きすぎたりで、納得いかない。妥協がまたできないから、昨年の6月に日本から持ってきた服を着ては洗濯して過ごしてるんですけど、さすがに色褪せてみすぼらしく。。。そんなわけで、私が服を買った、といっても、タンクトップとポロシャツですけど、すごいことなんです。日本に帰国した時に、私も服買いまくると思いますよー。かなりショッピングできないストレスたまってますから!