Sep 24, 2006

1st wedding anniversary



Rob and I had our first wedding anniversary yesterday!
To celebrate our special anniversary, we stayed a night
in Vancouver B.C.! Yes! Canada!!!! International trip!
But! Vancouver B.C. is only 40 miles away from Bellingham
where we live. Also, crossing the border between Canada and
U.S.A. can be done by car. Kind of strange to me.

We had a very wonderful time there.
We got a luxury room at The Westin Bayshore Vancouver
which was on the 16th floor and had a beautiful marina view.
We enjoyed a wondeful dinner at an Italian restaurant.
At night, we swam in the hotel pool and relaxed in the jacuzzi.
And today, we went to the aquarium!
Everything was just awesome!!!!!

This is the picture of me, standing on the balcony.

Rob-san, thanks for the wonderful time!
HAPPY ANNIVERSARY! ;)

6 comments:

Anonymous said...

おめでと!!結婚1年記念!
いい旅行になった?
めちゃめちゃびっくり!!カナダやん!
海外旅行やんか~
いい記念旅行になった?

Anonymous said...

お久しぶり!
 一周年記念なんや! なんかお顔がふくよかになったようなo-_-)=○)゜O゜)
 幸せ一杯やね~☆・:.,;*
 
 なんか嬉しくてコメント入れてしまいました。
 ではまたね('-^)☆

Hotaru said...

まあまあ、はじめてta-nu-kiさんのお顔拝見!! うれしい、、Bellinghamでお目にかかったら声かけますね! 結婚記念日1年おめでとうございます! カナダ近いですよね、でもボーダー超えるのがめんどくさくて最近いってません。。楽しかったみたいでなにより! また近々更新してくださいよ!楽しみにしてますから!

tA-nU-kI said...

nekoちゃん。ありがと!テントでスリーピングバッグが定番になりつつあるロブと私、ウエスティンホテルが誇るキングサイズのヘブンリーベッドに、あっさり夢の世界に誘われてしまいました。ぐぅぐぅ。結婚一周年記念旅行のうえに、グリーンカード取得後初のアメリカ国外脱出、感慨深い旅行となりました!

tA-nU-kI said...

yoshiさん。おほほ。ちょっぴり太りました!日本への帰国予定が立ちましたので、近いうちにご連絡しますね。

tA-nU-kI said...

hotaruさん。週末はハイキングにバックパッキング、夏をアウトドアで満喫、写真は山ほどあるのに、編集・投稿する時間と気力がないのは、仕事のせいかな。。ずっと更新してなかったのに、また訪れてくださって、とてもうれしいです。手抜きで、ソニーのサイバーショットで撮った写真をサイズだけ小さくして編集せずに投稿してるのだけど、更新しないよりはマシよね、なんて。雨と夜長の秋・冬は、ブログ更新に励めるかも!?