May 11, 2006

Nite Nite HaNa..


Our sweet HaNa suddenly died today.
Rob and I are too sad right now. We can't stop crying.
She didn't spend even two weeks with us.
We do hope she was very happy here with us.
HaNa, we really miss you. Without you, how quiet this house is.
We are sorry if we could not take care of you very well
and that we could not be with you when you closed your
precious life. We wish you could let us hear your cute chirps again...

Thank you very much HaNa for every moments you gave us.
Sleep good HaNa,
Nite Nite...


2 comments:

Anonymous said...

!!
伝えるべき言葉が思いつきません。
 本当に悲しい出来事です。
 ただ、自分達を責めないで下さい
小さな生き物達はちょっとした事で
怪我をしたり死んだりしてしまいます。
 彼らを長く飼い続けるのは難しいのです。

お二人が一日も早く悲しみから
立ち直ることを心から祈ります。

tA-nU-kI said...

yoshiさん。ようやく気持ちが落ち着きました。コメントありがとうございました。HaNaの死に、夫婦で初めて一緒に涙を流しました。彼も私も涙を止めることができませんでした。近いうちにまたオカメインコを飼います。HaNaを欠いた空間は、あまりに寂しすぎて。二週間くらいで、ご紹介できると思います。ロブと愛情たっぷり育てていきます!